Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Slušná analýza Samozřejmě respektuji Vaši svobodnou volbu i Vaše pocity, protože jsou Vaše a ne moje. Za sebe: články čtu (nemyslím tím jenom ty Vaše), protože mě nějak osloví, nějak si mě přitáhnou a pokud se mi líbí, či přímo se mnou nějak souzní, dám karmu. Pokud mám pocit, že se k článku mám vyjádřit, tak se vyjádřím, když je mi to umožněno. A o tom byla celá veřejná diskuse mezi námi, která obohatila blogidnes o nejméně tři články, počítám-li ten jeden můj a dva Vaše

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že vás znám a že tu jste. I za to že jste mnou trochu zatřásl, jsem ráda.

1 0
možnosti
Foto

Nečíst bezpodprsenkovou Ivu by byla škoda.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za zachování přízně, Martine.

1 0
možnosti
Foto

Jednoduché a prosté. Já píšu, tak čtěte, ale nezkoušejte mi nějak odpovědět. Na to nejsem zvědavá. To je vše když neotevřete diskusi.

2 1
možnosti
Foto

Chyba. Není zde povinnost číst. Pro nikoho. I v tom je svoboda. I pro čtenáře

6 0
možnosti
Foto

,,Své" jsem Vám po svém ,,vyjádřil" v tzv. diskuzi pod Vaším minulým blogem. Pohnutky ,,diskutérů" bývají různé. Nejednou jde i o to, kdo blog napsal, a je asi pro některé až trauma, že mu to ,,nemohou nandat". To ovšem platí i o autorech. Tedy od jejich ,,pohnutek k jejich tvorbě" počínaje. Osobně jsou tyto stránky pro mne nejednou zdrojem zábavy, málo kdy však poučení. Nejednou jsem tyto stránky nazval pavlačí, často až rozeřvanou. Dtto i tzv. diskuze, které ve skutečnosti diskuzemi nejsou. Diskutovat lze toliko osobně, potažmo korespondenčně formou osobního dopisu konkret. adresátovi. ,,Skupinové" DISKUZE MÍVAJÍ SVÉ MODERÁTORY. O zde se vyskytujících ,,takydiskutérech", NIKOLI VŠAK BLOGERECH, JE AŽ DARMO SE ZMIŃOVAT. A jinak, tyto stránky patří jejich provozovateli, a nikoli blogerům, či ,,diskutujícím". A provozovateli slouží coby nástroj výdělku. Z reklam. Pochopitelně to ovlivnúje i jejich návštěvnost, nikoli však na nich prezentovaný obsah. Provozovateli se tedy musí VYPLATIT. Nakonec, z čeho by jejich provoz jinak hradil

P.S.: Jsem na těchto stránkách řádně registrovaný bloger více jak jedenáct let

1 0
možnosti
Foto

"Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi. Pak si najal hostinec na náměstí v Opočně, zas mu tam chodili. A tak si postavil tohleto."

14 0
možnosti
Foto

Votočková, Votočková, dobře víš, že tvoje blogy čtu proto, že mě zajímají. Mají opravdový lidský rozměr. Rád ti to napíši a proto vítám diskuzi.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Tak neotevřít u článku o diskusích diskusi, to by byl asi vrchol. To by si snad nedovolil ani Nožička. I když....

5 1
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 11,48
  • Průměrná čtenost 617x
JednoDuše jsem.