Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kouzelné Vánoce všem dětem i těm vnitřním

0 0
možnosti
Foto

Hlavně klídek a pohodu, to si přeju já!

2 0
možnosti
Foto

krásne, napíšem blog o mojom elixíre, síce som ešte chytená ale mám kvapky lekárske na oči, tak to prechádza. môj hit je tento, asi to pomáha môjmu vnútornému dieťatu, alebo len mám rada deti https://www.youtube.com/watch?v=k0RJtL6w7io

2 0
možnosti
Foto

Taky mám ráda děti. Od mala jsem dělala chůvu sousedům, když někdo potřeboval pohlídat dítko, zvonili vždy u nás. Od první třídy jsem si přála být učitelkou v MŠ, pak dětskou zdravotní sestrou. No, život mě vedl jinam. Teď jsem tu pro ty, kdo se do dětských let vracejí.

1 0
možnosti

Můžeš si přát cokoliv, jako každý Moc nemusím ten shon před Vánoci a ani mě moc nebaví ty adventní oslavy jakoby na povel, ale bramborový salát mi chutná moc, pak to ticho přírody a čas na to poležet si v knížkách a něco si přečíst. Je to období, kdy toho nejvíc přečtu a i nějakou knížku obvykle dostanu. Letos jsme si nadělili v předstihu nové auto a nejkrásnější dárek přijde pravděpodobně až po Vánocích či dokonce po Silvestru a učiní z nás se ženou prarodiče. Takže mé největší přání je ať se to dceři povede a ať jsou šťastní ze zdravého miminka.

3 0
možnosti
Foto

Honzo, to je přece na nás, do čeho se necháme natlačit. Nemusí být ani nucené adventní oslavy ani shon, když nechceme. Jinak dáreček vás čeká nejkrásnější z nejkrásnějších.

2 0
možnosti
Foto

Ivo, Vánoce moc rád nemám (= tři rozchody v tomto čase), ale protože mě viróza už skolila, začal jsem psát vánoční povídku: Promiskuitní babička, zamilovaný spolužák, mrtvý tatínek a vánoční zázrak. Ať je Vám líp a kdyby ne, tak do těch Alp Vás klidně vezmu.

2 0
možnosti
Foto

Já vás o to právě chtěla poprosit, ale přišlo mi to blbý. Je ale vidět, že umíte dobře číst mezi řádky. Tak domluveno.

1 0
možnosti
Foto

Není to ve výzdobě, je to v mysli. A ať ta viróza zmizí.

Vašek

3 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.