Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jestli si můžu něco přát

Postavila jsem vodu na čaj. Stromoví venku zní tak tiše. Za okny něžně sněží. Přála bych vám vidět to, co vidím já z okna své kanceláře. Sem tam i nějaká srnka kolem projde. Jsem prostě neskutečná klikařka.

Já jako nevím. Fyzicky se necítím úplně komfortně. Tělo s něčím bojuje a jsem unavená ale. Ráno jsem vylezla z domu. Nadechla jsem se chladného vzduchu, který voněl čerstvě napadaným sněhem. Vykročila jsem a pod nohama mi zase křupalo. Vylovila jsem si auto ze sněhu, láskyplně mu sundala sněhovou čepici a vydala se na cestu do práce.

Po sobotním zážitku je na mé jízdě znát respekt. Tančím sice ráda ale nikoliv s autem po silnici. To už je přespříliš adrenalinu na mě. Ta hmota ze sněhu a soli pod koly mi ale nevadí, k zimě to tak nějak patří. Jedu do práce a je mi hezky u srdce. Kromě virózy na mě asi lezou i vánoce.

Já tohle období miluju. Před vánocemi mě obvykle přepadá tahle nálada. Je to kouzlo vánoc. Prostě z ničeho nic najednou to tu je. A to jsem ještě nezahájila žádné přípravy a nemám ani žádnou výzdobu. Jen jsem si včera říkala, že ten svícen ve tvaru dýně už bych asi mohla nahradit nějakým vánočním. 

Letos asi budou mým nejoblíbenějším vánočním hitem Vánoce na míru. Včera se mi ta písnička automaticky sama spustila hned poté, co přestala hrát ta předchozí, kterou jsem připnula ke svému článku, a usadila se mi v srdci. Ladíme spolu, protože jestli si můžu něco přát, tak jsou to rozhodně v balícím papíru vánoce na míru a úsměv v nás. 

Já jako nevím. Fyzicky se necítím úplně komfortně. Tělo s něčím bojuje a jsem unavená, ale zároveň je mi krásně. Asi za to může kouzlo vánoc, které ve mně každý rok znovu a znovu probouzí tu malou holčičku, a já se zase cítím beznadějně zamilovaná do života. 

Z okna mé kanceláře

https://www.youtube.com/watch?v=UiEa8GRvFGw

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Iva Votočková | úterý 28.11.2023 8:05 | karma článku: 14,29 | přečteno: 268x
  • Další články autora

Iva Votočková

Dřít a dřít se dá naprosto odlišně

Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Je to dáno jednak tím, že jsme každý jiný a jednak tím, že každý děláme věci s odlišným záměrem, a od záměru se vše odvíjí.

11.5.2024 v 22:46 | Karma: 10,91 | Přečteno: 291x | Diskuse| Ostatní

Iva Votočková

Já a Vesmír: Když jsem se stěhovala.

Poslední dny jsem si několikrát sáhla až na dno svých sil. Sešlo se toho mnoho najednou. Vážné onemocnění mojí mamky. Bouřlivý průběh puberty mé dcery. No, a k tomu všemu přišlo ještě stěhování.

7.5.2024 v 18:29 | Karma: 9,63 | Přečteno: 302x | Diskuse| Ostatní

Iva Votočková

Za čas a prostor

Žijeme v klamu, ve kterém nás udržuje naše mysl. Ve skutečnosti je tady na světě klid a jednota stejně jako uvnitř v nás, když se dokážeme dostat za myšlenky a za city. Jednota je naším domovem. Tam všichni směřujeme.

20.4.2024 v 6:00 | Karma: 9,86 | Přečteno: 272x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Spoutaní přesvědčeními o světě a o sobě samých

Uvěřili jsme, že svět je nějaký a my jsme nějací, a tím jsme si vykolíkovali prostor, ve kterém se můžeme pohybovat. Dál ani ťuk. Nepustí nás to. Nikdo nás nemusí zavírat do ohrady, všichni jsme si své vězení vystavěli sami.

11.4.2024 v 17:00 | Karma: 9,81 | Přečteno: 262x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma: 16,62 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Opusťme bludný kruh nenávisti, vyzvala společně Čaputová s Pellegrinim

16. května 2024  11:40,  aktualizováno  13:45

Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová a předseda parlamentu Peter Pellegrini, který ji ve funkci...

V Kladně hoří sklad olejů. Zasahuje stovka hasičů, situaci ztěžuje vítr

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  13:42

V kladenské ulici Železničářů hoří průmyslová hala se skladem olejů. U požáru zasahuje zhruba...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  13:39

Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Fico je stále ve vážném stavu, čeká ho další operace. Krvácení do břicha zastavili

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  13:33

Přímý přenos Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

  • Počet článků 115
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 628x
JednoDuše jsem.