Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Z Deníku Bridget Jonesové: Když na dveře zaklepe čtyřicítka ;-)

Začíná se to lámat, jaro života mám za sebou a nastává zřejmě čas, kdy se bude bolest stále více vkrádat do mého života ;-) a nebude jiného východiska než ji přijmout. Tak vítejte radosti druhé půlky mého života. Zvu vás dál. <3  

Čtyřicítka doslova ťuká na moje dveře a já začínám objevovat kouzla této životní fáze. ;-) Stalo se to včera na cvičení. Už jsme se protahovaly, když na mě přišlo kýchání. Cítila jsem, že to bude velké, a tak jsem se natáhla pro ručník. Jako bylo to fakt rychlé, nebylo čas tu věc řádně zvážit.  Prostě jsem to v té rychlosti vyhodnotila tak, že se mi chce tak moc kýchnout, že ručník bude rozhodně lepší než kapesník. ;-) No a s tím ručníkem jsem plynule přešla do předklonu. Byly jsme zrovna dole na podložce, takže to bylo logické vyústění. Dvakrát jsem si s hlavou zabořenou do ručníku mohutně kýchla. Lucka (cvičitelka) v tu chvíli okamžitě přestala cvičit a začala na mě křičet: "Ivo, co je? Co Ti je?" A vypadalo to, že se zvedne a poběží mi dávat první pomoc. Všechny ženy ke mně upřely své zraky v obavách, co se asi děje. Rozesmálo mě to. V záchvatu smíchu jsem se snažila jim vysvětlit, že není důvod k panice, že jsem pouze kýchala. Z Lucky pak vypadlo, že si myslela, že jsem propukla v nezadržitelný pláč. To já sice dělávám pod tíhou silných zážitků, ale na cvičení se mi to tedy zatím ještě nikdy nestalo. ;-) Pak se ale ukázalo, že i některé další spolucvičenky měly o mě jisté obavy. Níže uvádím statistiku v číslech:
Z 5 přítomných žen (sebe nepočítám, protože já jsem to vážně měla pod kontrolou a byla jsem si jistá, že budu jen kýchat :-D)
- 1 si myslela, že brečím,
- 1 se bála, že zvracím,
- 1 postřehla, že jsem si kýchla, a tak nabyla podezření, že jsem se přitom počůrala.

 

Jako to se Vám ve dvaceti fakt nestane toto. ;-) :-D :-D :-D

 

Odnesla jsem si z toho poznatek a pravidlo: „Po čtyřicítce rozhodně nekýchejte do ručníku, nechcete-li na sebe upoutat nežádoucí pozornost a vyvolat v kolektivu paniku, že jste nezadržela něco, co je v kolektivu rozhodně žádoucí zadržet.“ ;-)

 

http://ivavotockova.cz/2017/04/20/kdyz-na-dvere-zaklepe-ctyricitka/ 

Autor: Iva Votočková | středa 21.6.2017 13:50 | karma článku: 17,38 | přečteno: 983x
  • Další články autora

Iva Votočková

Za čas a prostor

Žijeme v klamu, ve kterém nás udržuje naše mysl. Ve skutečnosti je tady na světě klid a jednota stejně jako uvnitř v nás, když se dokážeme dostat za myšlenky a za city. Jednota je naším domovem. Tam všichni směřujeme.

20.4.2024 v 6:00 | Karma: 9,86 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Spoutaní přesvědčeními o světě a o sobě samých

Uvěřili jsme, že svět je nějaký a my jsme nějací, a tím jsme si vykolíkovali prostor, ve kterém se můžeme pohybovat. Dál ani ťuk. Nepustí nás to. Nikdo nás nemusí zavírat do ohrady, všichni jsme si své vězení vystavěli sami.

11.4.2024 v 17:00 | Karma: 9,81 | Přečteno: 260x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma: 16,62 | Přečteno: 396x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma: 13,78 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma: 10,84 | Přečteno: 311x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Podporujeme kulturu nahoty. Obec na Sardinii jako první umožní nudistické sňatky

3. května 2024  7:26

Obec San Vero Milis na severu středomořského ostrova Sardinie jako první v Itálii umožní sňatky...

Demonstrace v Tbilisi pokračují. Premiér odvolal návštěvu Spojených států

3. května 2024  7:08

Gruzínská policie začala zatýkat demonstranty, kteří i ve čtvrtek pokračovali v metropoli Tbilisi v...

Izrael zasáhl budovu bezpečnostních sil v Damašku, osm vojáků utrpělo zranění

3. května 2024  6:43

Při izraelském vzdušném úderu byla ve čtvrtek večer zasažena budova syrských bezpečnostních sil na...

Záplavy na jihu Brazílie si vyžádaly desítky obětí, přehradám hrozí kolaps

3. května 2024  6:23

Rozsáhlé záplavy, které v těchto dnech sužují jih Brazílie, mají nejméně 29 obětí. Dalších 60 lidí...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.