Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kráva a blbec nebo dáma a gentleman?

Myslím si, že většina mužů jsou ve své podstatě gentlemani. Jen my musíme být dámy a dovolit jim to. Jednoho jsem potkala nedávno na benzínce.

Zajela jsem si ke stojanu jako správná ženská. :-D Prostě přede mnou náklaďák široký jako kráva, tak co já se budu žinýrovat, že? ;-) Postavila jsem se v bezpečné vzdálenosti od stojanu na šířku náklaďáku. Co čert nechtěl, přijela obrovská dodávka! Její řidič zřejmě toužil natankovat u stojanu vedle. Bohužel, se nevešel. ;-) A tak si pán mohl hlavu ukroutit a něco říkal. I když jsem ho přes karosérie našich dvou aut neslyšela, úplně jsem ho slyšela. :-D "To prostě nepochopíš! Takhle blbě se může postavit jen ženská!" :-D No, ač mi bylo trochu trapně, pochlapila jsem se a hodila jsem po pánovi omluvný pohled a podtrhla to vzdušným "pardón", abych mu dala najevo, že si to uvědomuji, že stojím fakt blbě. Natankovala jsem a kajícně jsem sedla za volant, abych své auto uklidila trochu na stranu. Pán to kvitoval s povděkem, už nekroutil hlavou, usmíval se a děkoval mi. Odešla jsem tedy zaplatit. Nicméně jsem se vrátila k autu a zjistila jsem, že dodávka se nepohnula ze svého původního místa ani o píď a pán stále nečerpá. Hodila jsem po něm tázavý pohled a ptám se ho: "Pořád se nevejdete?" A on mi odpověděl: "Vejdu, ale došlo mi, že když se tam vedle Vás narvu, tak se pak nedostanete do svého auta." Jak milé. ;-) Z pána se vyklubal gentleman. Tak jsem nasedla do auta, on se konečně poposunul, kam potřeboval. Potom jsme ještě společně počkali, až se nám z cesty odklidí ten náklaďák, co nás tam oba blokoval. Přátelsky jsme si ještě zamávali a s úsměvem jsme se oba rozjeli každý po svém. ;-) Mohlo to celé být ale i jinak. Kdybych bývala na jeho kroucení hlavou zareagovala podrážděně ve stylu "se nezblázni, blboune" nebo třeba ještě hůř, asi bychom odjížděli oba v úplně jiném rozpoložení. Neloučili bychom se jako dáma a gentleman ale jako kráva a blbec! A vo tom to přece je. <3

Autor: Iva Votočková | sobota 29.11.2014 19:20 | karma článku: 26,21 | přečteno: 1316x
  • Další články autora

Iva Votočková

Za čas a prostor

Žijeme v klamu, ve kterém nás udržuje naše mysl. Ve skutečnosti je tady na světě klid a jednota stejně jako uvnitř v nás, když se dokážeme dostat za myšlenky a za city. Jednota je naším domovem. Tam všichni směřujeme.

20.4.2024 v 6:00 | Karma: 9,86 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Spoutaní přesvědčeními o světě a o sobě samých

Uvěřili jsme, že svět je nějaký a my jsme nějací, a tím jsme si vykolíkovali prostor, ve kterém se můžeme pohybovat. Dál ani ťuk. Nepustí nás to. Nikdo nás nemusí zavírat do ohrady, všichni jsme si své vězení vystavěli sami.

11.4.2024 v 17:00 | Karma: 9,81 | Přečteno: 260x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma: 16,62 | Přečteno: 396x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma: 13,78 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma: 10,84 | Přečteno: 311x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.