Foto

Je tvoje definice hloupého chlapa. Teď moje definice chytrého u chlapa: "Chovej se k ženě jako bohyni a budeš se mít jako v nebi."

Vašek

Foto

No, neberu to, že je hloupý. Každý máme něco, v čem jsme ztracení. A kdo dostal silné ego, má to obzvlášť těžké. Ale jinak máš pravdu. Na druhou stranu, žena potřebuje do bohyně dozrát, aby si přitáhla muže s božským zacházením. A když zatím není na božské zacházení připravená, tak dostává jiné muže

IL

Ivo, někdy i můžete vědět jaké chyby děláte, ale změnit to, to už je jiný oříšek.

Foto

To je pravda, Ivanko, ale jde to, když člověk opravdu chce, dá si záměr a nechá se k němu životem vést.

Foto

V podstatě si z toho tu dřinu děláme sami. Ale není to lehká hra, no.

Foto

Za mizérii svého života můžu jen já, ale nějak mi to uvědomění nepomáhá.

Foto

Uvědomění samozřejmě nestačí, Davide. To by ta hra byla příliš jednoduchá a asi by nas moc nebavila.

MB

Souhlasím, někdy prostě opakujeme pořád ty samé chyby. U mě to není ve vztahu s manželem, ale jinde. Já jsem magnet na emocionální upíry, vlastně upírky a obvykle mi dojde, že je něco špatně, až ve chvíli, kdy se potřebuju svěřit já a ta, které jsem pomáhala a 2x týdně poslouchala, jaké má problémy, není ochotná poslouchat mě. Naposledy sousedka, která žije ve vztahu se stejným mužem, kterého jsme popsala. Chodila mi sem brečet, pomáhali jsme jí, odstěhovali ji, vrátila se, odstěhovali ji... pak mi došlo, že ona je v tom svém kvílení vlastně šťastná. Vyvrcholilo to tím, že se v noci tak hádali, že jsem se bála, že jí něco udělá a zavolala jsem policii. A hádejte, co? Přišla mi vynadat . Minulý týden se odstěhovali. Samozřejmě odcházeli ruku v ruce a ona si asi najde nějakou další oběť, která jí bude naslouchat, litovat a pomáhat.

Foto

Ano, přitahujeme-li si do života stejný typ lidí, se kterými se necítíme dobře nebo nám dokonce berou energii, pak je to také známka toho, že někde děláme chybu. Nemá smysl říkat kde, nejlepší je, když si na to člověk přijde sám, protože tak může dojít k hlubšímu uvědomění, kterým započne změna v přístupu. A ano stále je více těch lidí, kteří vlastně nechtějí změnu. Z nějakého důvodu jim vyhovuje setrvávat v tom, v čem jsou, a stěžovat si.

  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.