Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Môj známy čo robil na linke dôvery a potom učil psychológiu každému svojmu vnukovi kúpil boxovací pytel.

1 0
možnosti
Foto

Boxovací pytel je praktická věc. To ale aby člověk měl doma za chvíli celou tělocvičnu. Hrazdu, aby se mohl pověsit hlavou dolů, boxovací pytel, aby se mohl vybít.

0 0
možnosti
Foto

Ivo, z perexu a rady Dory jsem vyvodil, že když mě holka pošle k vodě ... mám jít plavat. Podobných faux pas jsem zažil desítky, možná stovky a jako sova jsem vypozoroval, že většinou tvoříme pár se skřivanem. Moc párů sova - sova, skřivan - skřivan neznám. Že by přitažlivost protikladů?

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Davide. Jsem v páru taky se skřivanem. Ale jinak blbneme dost podobně, v tom si nezadáme. A společně se tomu pak smějeme.

1 0
možnosti
Foto

Páchání blbostí je i moje specialita. Kdysi dávno jsem jednou koutkem oka zahlédl, že poblíže naší továrny otevřeli golfové hřiště. Promptně jsem požádal sekretářku, ať mi tam na druhý den dopoledne objedná Tea Time. Následujícího dne jsem si do auta zabalil hole, oblékl do golfového a vyrazil jsem. Na parkovišti jsem si přezul boty a v golfových se vydal k recepci. Když jsem byl již skoro u ní jsem s hrůzou zjistil, že se jedná o Mini Golf a já vypadám jako hlupák. Otočil jsem se a prchal do auta. Kamarád potom o mně ještě léta vyprávěl, jak jsem šel klikity klak ve spajkách na Mini Golf. Je s námi holt sranda.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Ano, já si vždycky vzpomenu na moji babičku s dědou, jak spolu myli nádobí. Babička myla a děda utíral. A babička pak vyprávěla: "A tak jsme si přitom povídali a já si po nějaké době pro sebe říkám. Teda dnes je toho nádobí nějak moc. A pak mi došlo, že tohle jsem už myla nejméně dvakrát. A my jsme s dědečkem jeli asi několik kol. On to nádobí neuklízí na místo a dával mi ho na sektorku, kde před tím bylo špinavé nádobí. A já ho odtamtud brala a znovu jsem ho myla. A takhle jsme jeli asi několik kol." 🤣🤣🤣 Jsem celá po nich. A jsem na to tak pyšná.

1 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.