Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když to málo vidíme, tak nám stačí bohatě

1 0
možnosti

Z vaseho blogs je citit uzasna pohoda. A nejkrasnejsi je Vas vztah s dcerou.

2 0
možnosti
Foto

Podnebí nám přeje, tak s chutí do toho. A važme si co máme.

3 0
možnosti
Foto

Pekné zamyslenie, ďakujem.Ja to berem duchovne, možno je to výchovou, možno snehom zapadaným Slovenskom, tradíciami volajúcimi ku koreňom zvonmi kostola zvolávajúcim na polonočnú, keď z hôr znie zvon ...

1 0
možnosti
Foto

To pravé duchovno je v obyčejném životě, Jani. To jen my lidé ho stále hledáme někde jinde.

1 0
možnosti
Foto

Ano, cítím přicházející Vánoce. Letos je i krásná bílá zima, mrzne jen praští. Čím dál tím víc se mi vtírá myšlenka: „ A co bezdomovci, také si myslí, že je to krása?"

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, myslela jsem na to před usnutím a nemohla se té vtíravé myšlenky zbavit. Včera mi byla na tom námku strašná zima a od té chvíle jsem na ně myslela a nemohla jsem tu myšlenku z hlavy dostat, jak oni to mohou vydržet? Já bych asi zemřela hned první noc.

1 0
možnosti

Sníh je dokonalý i v nížině, když se kousek městem probrodíme se se psem břečkou, pak se podíváme na zasněženou zahradu a vydáme se cestou, kterou chodíme v létě. Pod křovinami je vyšlapaná a mezi poli je cesta zavátá a člověk se brodí sněhem kolem stromů, které lemují cestu, která se ve sněhu ztratila. Šli jsme asi kilometr dál skoro k odbočce, ale nakonec se rozhodli radši vrátit, protože se stmívalo a bylo zataženo. Tak jsem tu bílou tmu na zaváté polní cestě bez mobilu v nížině radši neprožil. Ale je to nádhera, taková Ladovská zima a Zimní slunovrat se blíží a s ním i oslava narození děťátka. V mém případě přijde i děťátko navíc. Jsem rád, že si to užíváš.

4 0
možnosti
Foto

Mám neskromné přání, aby sníh vydržel a bylo bílo i o Vánocích.

3 0
možnosti

To Vánoce umí dokonale a zdá se, že u všech lidí dobré vůle.

4 0
možnosti
Foto

Ano, je to kouzlo. Krásný čas adventní Vám přeji, Věrko.

3 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.