Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaj , chudák tělíčko, ale dokázalo to

0 0
možnosti
Foto

Prostě jsem šla s důvěrou, že jsem vedena. takú dôveru by som tiež chcela mať

2 0
možnosti
Foto

Jsou situace, kdy už nezbývá nic moc jiného než věřit.

2 0
možnosti
Foto

Tak do Strážného jsem jezdila několik let na lyžák sedmáků jako kuchařka. A z okénka chaty (za kterým se chladila preventivka slivovice), jsem sledovala kopec Žalý. Tak dej tu preventivku a budeš fit. Krkonoše, krásné vzpomínky!

3 0
možnosti
Foto

Vidíš a to není vůbec špatný nápad. To bych mohla. Čajů už dnes bylo až dost. Obdiv můj máš! Vůbec nechápu, jak někdo může vařit takhle ve velkém množství. Tak na zdraví a na nás, ať žijem!

1 0
možnosti
JT

Žalý. Tam jsem také byl. Už za mlada: 2x na lyžáku v sedmičce (z Benecka) a pak v prváku (ze Strážného). Rozhledna byla i cílem našeho prázdninového výletu ještě se starou fenkou (z Benecka). Ovšem vždy pěšky a bez virózy. Tedy jak to píšeš, Tvé tělo je proměnlivé jak krkonošské počasí Tož se brzy uzdrav a šetři se.

2 0
možnosti
Foto

Tělo není proměnlivé, ale jeho obyvatelka je nenapravitelná ignorantka.

1 0
možnosti
Foto

A budiž nám dlouhou dobu zachována. Nenič se tolik.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Jsem teď trochu bojovala s těmi obrázky. Si to dělá, co chce. A navíc tady nemůžu být sprostá. To je život!! No, já se ti vždycky nějak nechám unést, Vašku. Vždycky tomu Uriášovi skočím na špek. Ale zatím to jde. Když nejde o život, tak je to pořád sranda. Jinak mám stejné přání, co se tebe týká.

1 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.