Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To když se s náma má něco stát,

O štěstí lásku začnem se bát.

Tak všichni věří, že nad náma jsou,

Od všeho zlého nás ochraňujou.

Pražský Forum Karlín bol v piatok večer (24. 11.) dejiskom vášho Slavíka a toto tam spieval Vašek Neckář.Také biele krídla tam boli po celej obrazovke. Ja som ešte chorá, tá infekcia mi strelila do očí, tak som aspon počúvala.

1 0
možnosti
Foto

Hodinky se Vám předchází a dostanete hodiny. Ivo, tyhle situace znám moc dobře, je to jak ve zpomaleném filmu (zrušil jsem dvě auta na totálku). Asi to chce lépe formulovat svoje přání. Třeba: chci aby napadl sníh, ale silnice byly suché a bezpečné.

1 0
možnosti
Foto

Vy jste to zase povýšil, Davide. Tohle mě ani nenapadlo, ale je mu to podobný. Vesmír má úžasný smysl pro humor.

1 0
možnosti
JT

Bruslení s autem na sněhu už jsem také zažil. Už je to dávno a příjemná vzpomínka to není. Tak hlavní je, že strážní andělé nespali

1 0
možnosti
Foto

A kdyby se z vás někdo na anděla ptal, mám šrám na předním nárazníku, když při mě stál.

1 0
možnosti
Foto

Ivi jsi prostě cool.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Taková neřízená střela trochu, 😊🙈 ale děkuji za bezpodmínečné přijetí, Vašku. Vážím si. Moc.

2 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.