Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivo, taky mám ráda setkání "naživo" a jsem ráda, že právě díky blogu jsem měla možnost potkat plno úžasných lidiček.

5 0
možnosti
Foto

Ano, je to fajn, Jíťo, potkávat se s lidmi naladěnými na podobnou notu.

2 0
možnosti
IL

I90v23a13n27a 80L49a43n19c14e

9. 11. 2023 11:56

Není nad setkání s člověkem, se kterým souzníme.

4 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak Ivanko. Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
JT

Děkuji Ivo za pohled z Tvé strany. Byť spolu duše souzní, vnímání mužské a ženské je trochu jiné, to mužské je více analytické, rozumové, více v hlavě a nic moc s tím nenadělám. Ženské je více citlivější, více v srdci. A je to tak správně. Rozum a cit, vzájemně se doplňující principy a je skvělé, když jsou v rovnováze, v souladu a harmonii. A to snad z obou článků vyplývá. Jo, a furt mám v hlavě "pořád jsem to já, pořád jsme to my.....". Vrchlabí a Chinaski se zkrátka zažerou

3 0
možnosti
Foto

Chápu. Chinaski taky můžu, i když teď nejčastěji nasedám na vlnu rapu. Já jsem, co se hudby týká, taková hodně flexibilní. Mám dost široký rozptyl.

2 0
možnosti
Foto

Já jen, že tohle mám napsáno ve svém profilu zde na blogu již pár let: "Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla."

5 0
možnosti
Foto

No, vidíte. Tak to máme třeba taky cosi společného. Děkuji moc za návštěvu a přeji vám hezký den.

2 0
možnosti
Foto

Osho není můj šálek čaje, ale příjemné setkání a hlavně příjemný a smysluplný pokec, má svoje kouzlo okamžiku. Zpětně nejenom okamžiku.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Nic se nevyrovná osobnímu setkání. Dnešní možnosti jsou super, že se můžeme potkávat vlastně bez ohledu na fyzickou vzdálenost, ale opravdové setkání tváří v tvář je stejně nejvíc. Děkuji za návštěvu, Vašku, a přeji hezký den a příjemná potkávání.

4 0
možnosti
ES

Tenhle blog nemá chybu a ten citát je unikátní! Dobrou noc!

5 0
možnosti
Foto

Jsi zlatá, Evi. I tobě přeji dobrou noc.

3 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.