Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, (tedy když dovolíte milá paní Ivo Votočková, když už jsem si dovolil se tady do té debaty míchat) - že když jste narozena ve znamení Býka a já jsem znamením Blíženec, mohl bych proto, že se tato znamení k sobě vážně nehodí, pro případ své vlastní namyšlenosti sám sobě říci "Neočekávej naplnění svých očekávání"...! Pokud nad tím měla čas přemýšlet, možná paní Iva pochopila, že osobně sázím na znamení Zvěrokruhu. Na závěr mohu doplnit, že k Blíženci se hodí Váhy nebo Vodnář a úplně nejlépe opět Blíženec - což platí pro muže i ženy.

P.S. Zda budete pokračovat v psaní blogů rekordním způsobem, jaký jste zde předvedla v dubnu - což je u vás vážně něco neobvyklého (a k čemuž vám dodatečně blahopřeji) - tak na to jsem zvědav.

0 0
možnosti
Foto

Vy jste zlatý, Petře. Jste vy ten pán, co mě kdysi upozornil na to, že na člověka, který říká, že píše rád, píšu dost málo?

1 0
možnosti
Foto

No tak milá Ivo, zlatý podle vás zrovna nejsem, ale kdybych byl, začal bych ze sebe štípat kleštěmi kousky a chodil je na přilepšenou prodávat do zlatnictví jako "zlato zlomkové". Ve skutečnosti jsem pouze pozlacený a z toho nezbohatnu. Navíc jsem už dost starý a navíc jsem vážně ten pán, co vám kdysi vyčetl, že píšete málo - což tehdy DÁVNO byla pravda. Neskutečně hodně jste se ovšem polepšila a musím konstatovat, že blogy píšete (nebo jste psala?) dokonce častěji, než já. A pokud luštíte záhadu, co je to ASI ten Ednispet (záhada vám nedávno přišla poštou redakce na váš e-mail) tak to luštit nemusíte, jsem to opět já. Petr

0 0
možnosti
Foto

Však jsem vám odpovídala přes poštu redakce. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zatím jsem žádnou vaši odpověď Ivo nedostal.

0 0
možnosti
Foto

Jinak já možná na některé lidi působím jako ezoterička, zdání klame, to já vůbec nejsem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.