Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, (tedy když dovolíte milá paní Ivo Votočková, když už jsem si dovolil se tady do té debaty míchat) - že když jste narozena ve znamení Býka a já jsem znamením Blíženec, mohl bych proto, že se tato znamení k sobě vážně nehodí, pro případ své vlastní namyšlenosti sám sobě říci "Neočekávej naplnění svých očekávání"...! Pokud nad tím měla čas přemýšlet, možná paní Iva pochopila, že osobně sázím na znamení Zvěrokruhu. Na závěr mohu doplnit, že k Blíženci se hodí Váhy nebo Vodnář a úplně nejlépe opět Blíženec - což platí pro muže i ženy.

P.S. Zda budete pokračovat v psaní blogů rekordním způsobem, jaký jste zde předvedla v dubnu - což je u vás vážně něco neobvyklého (a k čemuž vám dodatečně blahopřeji) - tak na to jsem zvědav.

0 0
možnosti
Foto

Vy jste zlatý, Petře. Jste vy ten pán, co mě kdysi upozornil na to, že na člověka, který říká, že píše rád, píšu dost málo?

1 0
možnosti
Foto

Milá Ivo, děkuji za počtení a zamyšlení, ke kterému mě Váš blog přivedl. A ráda bych dodala, že termín "přistihnout při nekmitání" byste si měla dát patentovat, ten je skvělý!!!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, jsem na něj taky patřičně pyšná.

0 0
možnosti

I80v38a20n29a 60L42a44n37c92e

30. 5. 2023 12:34

Očekávám, a potom si jde všechno uplně jinak a svoji cestou. Někdy je ta cesta lepší a někdy jsou na ni překážky. Ale neumím žít bez očekávání.

1 0
možnosti
Foto

Očekávání máme, když lpíme na výsledku. Život nás učí na ničem nelpět.

1 0
možnosti
Foto

A to já zase očekávám. Akorát musím udělat něco, aby se mohla naplnit.

Na druhou stranu je nic neočekávat pohodlnější, netřeba se o noc snažit. Ale pak zase nelze brblat.

1 0
možnosti
Foto

A co například očekáváte?

0 0
možnosti

Tak to je naprosto přesné.

2 0
možnosti

neočekávej, ale přej si, neposuzuj druhého, ale mluv s ním. Chystám se napsat, jak se mi zhmotnilo přání

2 0
možnosti
Foto

Neočekávám. Příspěvek jsem nečetl, pouze reaguji na nadpis..

2 0
možnosti
Foto

Já věděla, že přijdete.

0 0
možnosti
Foto

Tak reálne očakávania (nie domnienky) sa môžu naplniť. Niekedy sú očakávania aj príjemné palivo.A Vy Ste na facebooku? Pošlete mi Vašu fac-adress? dík

2 0
možnosti
Foto

Očekávání je prostě očekávání. ;-) Současná doba nás vede k tomu nemít očekávání a pustit vše, na čem lpíme.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, tak se to snažím mít se syny. Jednoho podporuji ve sportech (které jsem sám nikdy nedělal), druhého ve fotografování a točení filmů, ale jestli v tom najdou uplatnění je čistě na nich. A to nejlepší co jsem slyšel po rozpadu vztahu bylo: neřeš ji, řeš sebe.

5 0
možnosti
Foto

Jedno očekávání je oprávněné i když naivní. Očekáváme od politiků, že budou plnit předvolební sliby kvůli kterým jsme je volili.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Lidé hlavně očekávají od politiků, že udělají něco, a oni se budou mít lépe. Není to trochu naivní po těch dlouholetých zkušenostech?

2 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 12,98
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.