Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na nedostávání dárků jsem vytrénovaná od dětství, protože moje narozky byly poslední den prázdnin. Nikdo neměl náladu ani čas slavit moje narozeniny. V polovině srpna jsme oslavili bráchovy narozky a tím to haslo. Poslední den o prázdninách, papírnictví utokem a všechno se chystalo do školy, apod. Spíše pohřební nálada, tak už nám to opět začíná, jsme zpátky ze slunečního ráje... V dospělosti se nic moc nezměnilo. Manžel nesledoval, kdy mám narozeniny...

0 0
možnosti

Vážená paní Ivo,

dočetl jsem článek a napadlo mně, že bych si mohl dát na tento Váš slavný den a na Vaše zdraví třeba fernet - tak jsem to udělal... Všechno dobré, ať se Vám daří !

1 0
možnosti
Foto

Fernet je dobrý nápad. Já si dala Plzeň. 🙂 Děkuji za přání.

1 0
možnosti

Ano, stále je co pouštět . K narozeninám přeji rovněž ... jenže co? Aha, ničím nepodmíněný a na ničem nezávislý pocit štěstí.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Pavlíčku. 🙂

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivanko. 🙂

0 0
možnosti
Foto

Ivo, k narozeninám přeji VŠE NEJLEPŠÍ VÁM.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Davide. 🙂

0 0
možnosti

Vše nejlepší k Vašim narozeninám, paní Ivo.

0 0
možnosti
Foto

Moc vám děkuji, milý pane Chmelíku. 🙂❤

0 0
možnosti

Tatínek dal mamince k narozeninám dárek, na který vzpomíná celá naše rodina. Když ho maminka rozbalila, pronesla "já ťa snád na tem oběsím". Ale Slávi, tys říkala, že to potřebuješ, tak jsem to koupil". Tatínek měl mamku MOC rád a splnil všechno, co si přála. Tenkrát to byla šňůra na prádlo.

Člověk musí dávat pozor, jaké přání vysloví.

1 0
možnosti
Foto

To je hezké, Věru. A ano, tak to přesně je. Muži jsou z jiné planety a ač nám se někdy zdá, že to snad nemohou myslet vážně, ve skutečnosti jejich úmysly bývají až průzračně čisté. Neplatí to samozřejmě o všech. 😉🙂 Děkuji za váš milý komentář a přeji vám hezký magický večer. 🙂❤ PS: Nakonec jsem dostala květinu. 🙂

1 0
možnosti
Foto

Príjemný narodeninový deň prajem

1 0
možnosti
Foto

Děkuji vám ze srdce, Janka. ❤

1 0
možnosti
Foto

I když jsem vám docela dávno vážená a milá paní /či slečno?/ blogerko Ivo V. slíbil, že s vámi nebudu diskutovat, tak dnes svůj slib krátce a jemně poruším, protože vám přece musím k dnešním xx. narozeninám popřát všeho nejlepšího (přesněji, od každého kousek o čem píšete v závěru svého článku). Tak se mějte hezky a i když mi třeba neodpovíte "zda máte, či nemáte??", tak doufám, že koště máte na večer dávno pěkně vyleštěné a jakmile z vašeho místního letiště odstartuje poslední Boeing - a trochu se setmí, tak poletíte vy. S pozdravem a přáním všeho nejlepšího Petr Šindelář

2 0
možnosti
Foto

Tak vy jste mě ale potěšil. 🙂 Ano, já mám každý rok koště v pohotovosti. Lítám dobře, lítám ráda. 🙂 Děkuji moc za milé a originální přání. Užijte si také dnešní čarovnou noc. Posílám srdečný pozdrav. 🙂 Iva

1 0
možnosti

Ivi, vy si také vysvětlíte všechno (po svém). Hezké narozeniny!

1 0
možnosti
Foto

Život beru jako školu, Evi. Vše, co se mi děje, jsou lekce. Každý, koho potkám, je učitel. Za mě je úplně jedno, co se reálně děje. Není to podstatné. Pro mě je důležité vzít si z toho, co jsem v danou chvíli schopná si z toho sama pro sebe vzít, abych se posunula dál.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS