Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to jste se mi trefil do noty. Úplná oslava života. Děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné. Přinesla jsem si dnes ze zahrady barborky, třešňové, a jsem zvědavá, jestli mi do Vánoc rozkvetou. A u Vašeho článku jsem si vzpomněla, jak jsem jako malá ráno na Mikuláše našla za oknem, bylo to dvojité okno, pytlík s pomerančem a nějakými cukrovinkami a jak jsem si myslela, že to tam pro mě donesl nějaký pán jménem Mikuláš...

2 0
možnosti
Foto

Měl jsem kolegyni Barboru.

A jak nemám potřebu nikomu závidět, jejímu manželovi jsem záviděl.

1 0
možnosti
Foto

Taky jste si všiml? :-) V příštím životě rozhodně chci být Bára. Divá Bára. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 13,82
  • Průměrná čtenost 645x
JednoDuše jsem.