Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zbytečně řešíte blbosti. Přestal jsem pít kafe a nic se nestalo. Přestal jsem pít alkohol a taky se nic nestalo. Přestal jsem jíst cukr a solit a je to OK. Není třeba se nimrat v pocitech a nějak to řešit. Asi nemáte nic užitečného na práci, když to řešíte.

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji a děkuji za komentář. Mám jen jednu otázku. Co že vás mé nimrání se v pocitech vybičovalo k tomu napsat komentář? ;-) Není přece potřeba reagovat, když je člověk se vším tak O. K. ;-)

1 0
možnosti

No, lepší než jeden hrnek kávy je prý jen další hrnek tohoto moku. Já tedy s kávičkou problémy nemám, bo jsem spíše na zelený čaj, ale jakýsi klasik kdysi pravil mj.: ,,Není snadné věřit člověku, který nepije kafe" tak nebude to příliš velký risk ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

No, poté co jsem zjistila, kolik Jsrm toho za tu kávu schovala, tak bych Spí a řekla, není snadné věřit člověku, který pije kávu či jiný nápoj se stimilačními účinky. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 13,82
  • Průměrná čtenost 645x
JednoDuše jsem.