Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Milý Jiří, tomu, kdo každý den pociťuje vděčnost za život. Tomu, kdo je si vědom toho, že vše, co se děje, je součástí "božího plánu", přičemž podotýkám, že nejsem stoupencem žádné víry. Tomu, kdo už pochopil, že život není vně ale uvnitř nás, stačí těchto pár vět. A je dost možné, že každý z nás v těch větách vidíme něco jiného, i to je v pořádku, neboť každý žijeme jinou úroveň svého bytí. I já až se k těmto řádkům za čas vrátím, budu v nich vidět něco jiného než dnes, neboť budu zase o kousek dál. A to je život, to je ta naše cesta. Děkuji vám za komentář a vězte, že já jsem vy a vy jste já. :-)

0 0
možnosti
JK

Přesně, svoboda je naše nejdůležitější vlastnictví a musíme mít na paměti, že ještě důležitější je pro naše blízké a hlavně na to NEZAPOMENOUT.

2 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 13,79
  • Průměrná čtenost 645x
JednoDuše jsem.