Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdysi, jeste kdyz krasobrusleni komentoval Karel Mikyska axistoval pojem celkovy dojem.

Zadek bez predku ci predek bez zadku neni moc vypovidajici.

A ke konecne znamce je treba i neco jako ustni projev.

0 0
možnosti
Foto

Ano. A je dobré znát své předky, abychom pochopili, odkud se berou naše zadky. ;-) Hezký den Vám přeji. :-)

0 0
možnosti

Nesoudím, ale opět mi je je jasné, proč se lépe cítím mezi muži.. ;-) To co popisujete by pro mě byla noční můra.

2 0
možnosti
Foto

;-) Rozumím vám, pro mě donedávna taky. ;-) Mezi muži se cítím stále dobře. To se nezměnilo. ;-) Jen se snažím toho chlapa v sobě tolik nepodporovat na úkor té ženy. ;-) A neskutečně se to v mém životě okamžitě projevilo třeba tak, že mi moje dcera najednou začala trhat tašky z ruky s tím, že toho nemůžu tolik tahat sama, když do té doby měla problém mi něco vzít, když jsem ji o to hezky poprosila. Zřejmě měla pocit, že jsem dost silná na to, abych to všechno odtáhla sama. ;-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS