Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z Deníku Bridget Jonesové I.

Občas mám dny, které mi připadají jako vystřižené z Deníku Bridget Jonesové. Ještě jsem neobjevila žádný spouštěcí mechanismus nebo příčinu, ale čas od času se mi to prostě stane. Ráno se probudím jako Bridget. :-D

Dnes to začalo tím, že jsem vystoupila ráno z auta a zapomněla jsem z režimu "mimo čas a prostor" přepnout zpět do režimu "tady a teď". :-D Došlo mi to, až když jsem míjela paní, které jsem z obličeje vyčetla, že se jí chce strašně smát, ale zřejmě vrozená galantnost jí to úplně nedovolila. Řehtat na plné kolo se začala až se mnou. Já jsem totiž vystoupila z auta a zapomněla jsem přestat zpívat. A tak jsem si to štrádovala po chodníku a zpívala jsem si dost nahlas: "I don't wanna go to school, I just wanna break the rules, boys and girls across the world putting on our dancing shoes." :-D No, v mém podání je to rozhodně hitovka k popukání, takže jsme se s paní docela nasmály. :-D Pět minut poté už jsem vstupovala do místnosti, kde mělo proběhnout velmi seriózní obchodní jednání. Dle svých numerologických výpočtů, které mi řekly, že si mám dnes obléknout něco bílého, jsem si oblékla svoji krásnou bílou halenku. ;-) Koupil mi ji manžel. ;-) Já myslím, že ten pán, co seděl naproti mně, si z toho jednání nepamatuje vůbec nic. ;-) Halenka mě totiž zradila, ještě jsem si ani pomalu nesedla! Odhalila jsem rozhodně víc než bych chtěla odhalit na důležitém rande natož při pracovním pohovoru. Teď to zcela jistě vypadá, že to byl záměr, ale věřte mi nebo ne, nebyl! Tentokrát skutečně ne. ;-) Ba naopak. Uvedlo mě to do úplně stejných rozpaků jako pána naproti a totálně mě to vyvádělo z konceptu. Naštěstí mě na chvíli nechali o samotě, takže jsem měla příležitost se v nestřeženém okamžiku obléknout do svetru a zapnout se až ke krku. :-D No a paaak už to bylo v naprosté pohodě. Až na to, že jsem mluvila rychleji než myslela. To je ale pro mě typické ve dnech, kdy moji osobnost ovládne duch Bridget Jonesové. ;-) Myslím, že moje spontánní reakce na jakoukoliv otázku, kterou mi položili, pány určitě potěšily, a že jsem rozhodně zabodovala! Takový exemplář tam asi ještě neměli. ;-) :-D I don't wanna go to school, ..................... :-D

Autor: Iva Votočková | středa 21.1.2015 16:55 | karma článku: 7,95 | přečteno: 232x
  • Další články autora

Iva Votočková

Za čas a prostor

Žijeme v klamu, ve kterém nás udržuje naše mysl. Ve skutečnosti je tady na světě klid a jednota stejně jako uvnitř v nás, když se dokážeme dostat za myšlenky a za city. Jednota je naším domovem. Tam všichni směřujeme.

20.4.2024 v 6:00 | Karma: 9,84 | Přečteno: 266x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Spoutaní přesvědčeními o světě a o sobě samých

Uvěřili jsme, že svět je nějaký a my jsme nějací, a tím jsme si vykolíkovali prostor, ve kterém se můžeme pohybovat. Dál ani ťuk. Nepustí nás to. Nikdo nás nemusí zavírat do ohrady, všichni jsme si své vězení vystavěli sami.

11.4.2024 v 17:00 | Karma: 9,81 | Přečteno: 258x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma: 16,62 | Přečteno: 395x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma: 13,78 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma: 10,84 | Přečteno: 311x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

ANALÝZA: Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.