Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jestli si můžu něco přát

Postavila jsem vodu na čaj. Stromoví venku zní tak tiše. Za okny něžně sněží. Přála bych vám vidět to, co vidím já z okna své kanceláře. Sem tam i nějaká srnka kolem projde. Jsem prostě neskutečná klikařka.

Já jako nevím. Fyzicky se necítím úplně komfortně. Tělo s něčím bojuje a jsem unavená ale. Ráno jsem vylezla z domu. Nadechla jsem se chladného vzduchu, který voněl čerstvě napadaným sněhem. Vykročila jsem a pod nohama mi zase křupalo. Vylovila jsem si auto ze sněhu, láskyplně mu sundala sněhovou čepici a vydala se na cestu do práce.

Po sobotním zážitku je na mé jízdě znát respekt. Tančím sice ráda ale nikoliv s autem po silnici. To už je přespříliš adrenalinu na mě. Ta hmota ze sněhu a soli pod koly mi ale nevadí, k zimě to tak nějak patří. Jedu do práce a je mi hezky u srdce. Kromě virózy na mě asi lezou i vánoce.

Já tohle období miluju. Před vánocemi mě obvykle přepadá tahle nálada. Je to kouzlo vánoc. Prostě z ničeho nic najednou to tu je. A to jsem ještě nezahájila žádné přípravy a nemám ani žádnou výzdobu. Jen jsem si včera říkala, že ten svícen ve tvaru dýně už bych asi mohla nahradit nějakým vánočním. 

Letos asi budou mým nejoblíbenějším vánočním hitem Vánoce na míru. Včera se mi ta písnička automaticky sama spustila hned poté, co přestala hrát ta předchozí, kterou jsem připnula ke svému článku, a usadila se mi v srdci. Ladíme spolu, protože jestli si můžu něco přát, tak jsou to rozhodně v balícím papíru vánoce na míru a úsměv v nás. 

Já jako nevím. Fyzicky se necítím úplně komfortně. Tělo s něčím bojuje a jsem unavená, ale zároveň je mi krásně. Asi za to může kouzlo vánoc, které ve mně každý rok znovu a znovu probouzí tu malou holčičku, a já se zase cítím beznadějně zamilovaná do života. 

Z okna mé kanceláře

https://www.youtube.com/watch?v=UiEa8GRvFGw

Autor: Iva Votočková | úterý 28.11.2023 8:05 | karma článku: 14,29 | přečteno: 268x
  • Další články autora

Iva Votočková

Za čas a prostor

Žijeme v klamu, ve kterém nás udržuje naše mysl. Ve skutečnosti je tady na světě klid a jednota stejně jako uvnitř v nás, když se dokážeme dostat za myšlenky a za city. Jednota je naším domovem. Tam všichni směřujeme.

20.4.2024 v 6:00 | Karma: 9,86 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Spoutaní přesvědčeními o světě a o sobě samých

Uvěřili jsme, že svět je nějaký a my jsme nějací, a tím jsme si vykolíkovali prostor, ve kterém se můžeme pohybovat. Dál ani ťuk. Nepustí nás to. Nikdo nás nemusí zavírat do ohrady, všichni jsme si své vězení vystavěli sami.

11.4.2024 v 17:00 | Karma: 9,81 | Přečteno: 260x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma: 16,62 | Přečteno: 395x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma: 13,78 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma: 10,84 | Přečteno: 311x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Neodstoupím, řekl Sánchez po kauze manželky. Zlepšeme politickou kulturu, vyzval

29. dubna 2024  12:41

Španělský premiér Pedro Sánchez oznámil, že demisi nepodá. Zvažoval ji s ohledem na kauzu, v níž je...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví mimo jiné o migraci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x
JednoDuše jsem.