Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma článku: 15.78 | Přečteno: 342 | Diskuse

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 229 | Diskuse

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 271 | Diskuse

Iva Votočková

Kolik "facek" potřebuješ ty, abys pochopil/a? ;-)

Dokud věříme, že za mizérii našich životů mohou ti druzí, tak máme jednu velkou jistotu a to, že v podstatě nemáme šanci se z té mizérie dostat. A to neplatí jen pro partnerský život ale pro život obecně.

29.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 421 | Diskuse

Iva Votočková

Příležitost dělá zloděje i Mistra

Cokoliv co se kolem nás děje, přináší nám příležitost. Ze všeho si můžeme pro sebe vzít, co chceme. Je to jen na nás. Můžeme nadávat, litovat se nebo vybrousit svůj diamant.

20.2.2024 v 19:40 | Karma článku: 9.96 | Přečteno: 216 | Diskuse

Iva Votočková

Třeba se vidíme naposledy

Jsou chvíle, ve kterých můžeme "jen" doufat. V doufání je stále naděje, ale je to jako se vším v životě. Doufání nás může obohatit, ale také ho můžeme promarnit. Je to jen na nás.

19.2.2024 v 8:51 | Karma článku: 15.68 | Přečteno: 307 | Diskuse

Iva Votočková

Pachatelka kdečeho s pochopením pro kdekoho

Zlobit se na někoho nepomáhá. A už vůbec ne zlobit se sám na sebe. Dori, kámoška od Nema, která je mi v mnoha ohledech podobná, říkala, že proti naštvanosti pomáhá plavání. Měl bys plavat. Měl bys plavat. Když nevíš co, tak plav.

16.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 13.90 | Přečteno: 237 | Diskuse

Iva Votočková

Úrazy mozku a jiné dary

Život nám musí občas něco vzít, abychom si dokázali vážit toho, co máme. No, nakonec všichni přijdeme i o ten život. Kdyby tomu tak nebylo, zřejmě bychom ve své malosti neměli vůbec žádnou naději na to poznat smysl naší existence.

15.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 16.38 | Přečteno: 301 | Diskuse

Iva Votočková

Pojďte, já do vás zatlačím

A takhle já to mám. Kde se vzal, tu se vzal, odněkud se vynořil a vykouzlil mi hezčí den. Protřu si oči, jestli se mi to nezdá, ale stále tam stojí srdce otevřené. Lidé jsou boží, a stále je za co děkovat.

16.1.2024 v 18:00 | Karma článku: 26.28 | Přečteno: 559 | Diskuse

Iva Votočková

Jak vyčíslit omluvu v penězích?

K dohodě o mimosoudním vyrovnání se přistupuje v situaci,kdy viník nehody poskytuje poškozenému finanční kompenzaci nad rámec odškodnění z povinného ručení. Vlastně tímto způsobem poškozenému říká "promiňte, je mi to líto" penězi.

15.1.2024 v 15:55 | Karma článku: 11.57 | Přečteno: 302 | Diskuse

Iva Votočková

Troubení, novodobý symbol "mužnosti" v Čechách

S některými lidmi nemá cenu ztrácet čas aneb jak pravil Jan Werich: „Jestliže se člověk hádá s ...... víc jak půl minuty, hádají se už dva .......“

5.1.2024 v 15:00 | Karma článku: 17.41 | Přečteno: 643 | Diskuse

Iva Votočková

Přijde letos Ježíšek?

Člověk by si myslel, že největší dětskou starostí je, jestli letos přijde Ježíšek, ale tak to často vůbec není. Děti se mnohdy dívají na svět z úplně jiného úhlu než bychom čekali.

15.12.2023 v 18:17 | Karma článku: 13.83 | Přečteno: 221 | Diskuse

Iva Votočková

Střípky vánočního štěstí

Stále mám v paměti náš vánoční strom z dětství. Na Štědrý den jsme se sestrou vstávaly třeba ve dvě ráno, abychom se podívaly, jestli už nám Ježíšek přinesl stromek. Pak jsme obdivovaly vánoční ozdoby než jsme pod stromem usnuly.

4.12.2023 v 8:28 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 232 | Diskuse

Iva Votočková

O nespokojenosti žen a cestě ke spokojenosti

Obecně velmi mnoho lidí si myslí, že prázdnotu v sobě mohou zaplácnout partnerem, ale je to asi častější jev u nás žen, i když zřídkavé to není ani u mužů, že od svých protějšků očekávají, že je udělají spokojenými a šťastnými.

29.11.2023 v 22:26 | Karma článku: 12.19 | Přečteno: 233 | Diskuse

Iva Votočková

Jestli si můžu něco přát

Postavila jsem vodu na čaj. Stromoví venku zní tak tiše. Za okny něžně sněží. Přála bych vám vidět to, co vidím já z okna své kanceláře. Sem tam i nějaká srnka kolem projde. Jsem prostě neskutečná klikařka.

28.11.2023 v 8:05 | Karma článku: 13.84 | Přečteno: 225 | Diskuse

Iva Votočková

Co všechno moje tělo, co už vydrželo

"Nejsem obyčejná holka, jsem obyčejná žena. Zvyklá na to, co mám i nemám, jsem otevřená změnám. Mý oči jsou hladový, já je málokdy sklopím. Život běží a to, co běží, na nás nechá stopy." Ewa Farná z písně Tělo

27.11.2023 v 17:16 | Karma článku: 14.87 | Přečteno: 391 | Diskuse

Iva Votočková

Sněhová ruleta

To je tak, když se někdo rouhá a stěžuje si, že avizovaná sněhová kalamita nedorazila. Tak ty bys chtěla sněhovou kalamitu, holka? Tak tu ji máš, řekl Vesmír, a udělil mi láskyplnou lekci.

25.11.2023 v 19:20 | Karma článku: 12.29 | Přečteno: 251 | Diskuse

Iva Votočková

Na svatého Martina vylézají duchové z praček

Svatý Martin zřejmě změnil své zaměření. Sníh došel, tak si možná otevřel prádelnu. ;-) Nebo si ho najala svatá Barbora, shání pro ni ponožky, aby měla do čeho zlobivým dětem nadělovat uhlí. ;-)

13.11.2023 v 16:00 | Karma článku: 14.00 | Přečteno: 263 | Diskuse

Iva Votočková

Ďábel jménem Meta

Už je to dávno, co zkřížil mi cestu, prej podepiš se mi krví. Budeš mít všechno, ale neujdeš trestu, jo. Byla to síla, byl to fakt nářez, bylo to vážně skvělý. Teď tu mám všechno, ale neujdu trestu, jo.

10.11.2023 v 17:28 | Karma článku: 16.64 | Přečteno: 412 | Diskuse

Iva Votočková

Setkání mimo blog

"Minulost už není a budoucnost ještě není. Člověk, který chce žít v přítomnosti, nemůže myslet, musí jen vidět a vstoupit do brány." Osho

8.11.2023 v 22:00 | Karma článku: 12.96 | Přečteno: 277 | Diskuse
Počet článků 111 Celková karma 14.76 Průměrná čtenost 638

JednoDuše jsem.