Z deníku Bridget Jonesové: Sluníčko svítí, vzduch krásně voní a bagry štěbetají

23. 06. 2017 10:57:53
Objevil se u nás nový živočišný druh. Je větší než slon a štěbetá jako hejno ptáků. Obývá vyschlé rybníky a s největší pravděpodobností se živí romantickými dušemi. Tedy tu moji málem sežral. ;-)

Z okna kanceláře se dívám na náš vrchlabský kačák. Mám ten výhled moc ráda. Každý den, dokonce v každou denní dobu, to tam vypadá jinak. Momentálně to tedy není taková poezie jako jindy, ale kdo chce, tak si kousek té poezie vždycky najde. Třeba já, že? ;-) Už několik dní se tu rozplývám nad štěbetáním ptáčků. Vyloženě jsem si na té ptačí muzice ujížděla a užívala si ji. <3 Trochu mi vrtala hlavou intenzita toho zpěvu. Nejdřív jsem si říkala, že v blízkém okolí asi musí být hodně hnízd s mláďaty, protože ta většinou na sebe upozorňují vytrvalým pískáním, neboť mají stále hlad a potřebují překřičet sourozence, aby rodiče věděli, že ten jejich hlad je prostě ten největší. Ale protože to štěbetání má opravdu sílu, tak jsem nakonec celou věc přehodnotila a pojala jsem podezření, jestli to spíš není vodní ptactvo, co se sem pravidelně po zimě navrací z jihu. Aby taky ne! Mají tady přepychový bejvák se spoustou zeleně a s luxusní vodní plochou. Já být pták, tak se taky vrátím. ;-) Jenže letos je právě čekalo velké zklamání. Letos se vrátili a voda nikde. Jen vybagrovaný dolík. Tak teď nasraní poletují kolem a špačkují, a to je to překotné štěbetání, co já tu slyším. ;-) Jo, teď jsem na to určitě kápla! Tohle si nemůžu nechat pro sebe, musím to hned s někým posdílet.

„Všiml sis toho štěbetání venku? Už to trvá několik dní.“ Obrátila jsem se důležitě na kolegu s tím, že si poslechnu jeho názor a potom mu sdělím svoji převratnou teorii o stěhovavých ptácích, co se vrátili domů a našli tady jen vybagrovaný rybník. To bude čubrnět, jakou má vedle sebe přírodovědkyni a ekoložku. ;-) :-D „Nooo, všiml." Odvětil mi s ledovým klidem kolega a pak pokračoval: "Taky jsem si nejdřív myslel, že jsou to ptáci, ale nejsou. Ony totiž tomu bagru, co tam bagruje tu hlínu, takhle vržou ty pásy.“ V tu chvíli mi spadla čelist. „To si ze mě děláš srandu???“ vypravila jsem ze sebe. Bohužel, nedělal!!! Tomu bagru fakt vržou pásy a přes okno to zní jako ptačí štěbetání. Jako ti realisti fakt člověku zkazí každou radost!!! Já si tady min. tři dny libuji, jak je to krásné mít kancelář de facto „v přírodě“. A on mě takhle surově posadí na zadek. „Já jako nevím, komu tím, vy realisti, prospějete!!!“ :-D :-D :-D

http://ivavotockova.cz/2017/06/23/slunicko-sviti-vzduch-krasne-voni-a-bagry-stebetaji/

Autor: Iva Votočková | pátek 23.6.2017 10:57 | karma článku: 13.25 | přečteno: 399x

Další články blogera

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma článku: 15.78 | Přečteno: 342 | Diskuse

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 229 | Diskuse

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 271 | Diskuse

Iva Votočková

Kolik "facek" potřebuješ ty, abys pochopil/a? ;-)

Dokud věříme, že za mizérii našich životů mohou ti druzí, tak máme jednu velkou jistotu a to, že v podstatě nemáme šanci se z té mizérie dostat. A to neplatí jen pro partnerský život ale pro život obecně.

29.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 421 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Lenka Prokopová

Jarní prázdniny

Máme za sebou jarňáky. Čas, kdy se rodiny přesouvají do jiných regionů nebo do Alp. Čas, který český rodič zpravidla tráví se svými ratolestmi zimními radovánkami. Čas, kdy můžeme být jako rodina spolu.

18.3.2024 v 22:47 | Karma článku: 6.60 | Přečteno: 136 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 987 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXVII.

Společenský život je osvědčeným lékem na splíny, byť v aktuálním abstinenčním modulu s omezenou účinností.

14.3.2024 v 20:31 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 225 |

Lucie Vacková

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat, pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

14.3.2024 v 17:21 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 341 | Diskuse

Lenka Prokopová

Máme psa aneb Moje psí omyly

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Pořídili jsme si tedy nejlepšího přítele. Zatím to vypadá, že je to přátelství naoko.

12.3.2024 v 12:11 | Karma článku: 21.46 | Přečteno: 560 | Diskuse
Počet článků 111 Celková karma 14.76 Průměrná čtenost 638

JednoDuše jsem.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...