Z Deníku Bridget Jonesové: Když na dveře zaklepe čtyřicítka ;-)

21. 06. 2017 13:50:25
Začíná se to lámat, jaro života mám za sebou a nastává zřejmě čas, kdy se bude bolest stále více vkrádat do mého života ;-) a nebude jiného východiska než ji přijmout. Tak vítejte radosti druhé půlky mého života. Zvu vás dál. <3
Čtyřicítka doslova ťuká na moje dveře a já začínám objevovat kouzla této životní fáze. ;-) Stalo se to včera na cvičení. Už jsme se protahovaly, když na mě přišlo kýchání. Cítila jsem, že to bude velké, a tak jsem se natáhla pro ručník. Jako bylo to fakt rychlé, nebylo čas tu věc řádně zvážit. Prostě jsem to v té rychlosti vyhodnotila tak, že se mi chce tak moc kýchnout, že ručník bude rozhodně lepší než kapesník. ;-) No a s tím ručníkem jsem plynule přešla do předklonu. Byly jsme zrovna dole na podložce, takže to bylo logické vyústění. Dvakrát jsem si s hlavou zabořenou do ručníku mohutně kýchla. Lucka (cvičitelka) v tu chvíli okamžitě přestala cvičit a začala na mě křičet: "Ivo, co je? Co Ti je?" A vypadalo to, že se zvedne a poběží mi dávat první pomoc. Všechny ženy ke mně upřely své zraky v obavách, co se asi děje. Rozesmálo mě to. V záchvatu smíchu jsem se snažila jim vysvětlit, že není důvod k panice, že jsem pouze kýchala. Z Lucky pak vypadlo, že si myslela, že jsem propukla v nezadržitelný pláč. To já sice dělávám pod tíhou silných zážitků, ale na cvičení se mi to tedy zatím ještě nikdy nestalo. ;-) Pak se ale ukázalo, že i některé další spolucvičenky měly o mě jisté obavy. Níže uvádím statistiku v číslech:
Z 5 přítomných žen (sebe nepočítám, protože já jsem to vážně měla pod kontrolou a byla jsem si jistá, že budu jen kýchat :-D)
- 1 si myslela, že brečím,
- 1 se bála, že zvracím,
- 1 postřehla, že jsem si kýchla, a tak nabyla podezření, že jsem se přitom počůrala.

Jako to se Vám ve dvaceti fakt nestane toto. ;-) :-D :-D :-D

Odnesla jsem si z toho poznatek a pravidlo: „Po čtyřicítce rozhodně nekýchejte do ručníku, nechcete-li na sebe upoutat nežádoucí pozornost a vyvolat v kolektivu paniku, že jste nezadržela něco, co je v kolektivu rozhodně žádoucí zadržet.“ ;-)

http://ivavotockova.cz/2017/04/20/kdyz-na-dvere-zaklepe-ctyricitka/

Autor: Iva Votočková | středa 21.6.2017 13:50 | karma článku: 17.38 | přečteno: 977x

Další články blogera

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma článku: 15.78 | Přečteno: 342 | Diskuse

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 229 | Diskuse

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 271 | Diskuse

Iva Votočková

Kolik "facek" potřebuješ ty, abys pochopil/a? ;-)

Dokud věříme, že za mizérii našich životů mohou ti druzí, tak máme jednu velkou jistotu a to, že v podstatě nemáme šanci se z té mizérie dostat. A to neplatí jen pro partnerský život ale pro život obecně.

29.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 421 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Lenka Prokopová

Jarní prázdniny

Máme za sebou jarňáky. Čas, kdy se rodiny přesouvají do jiných regionů nebo do Alp. Čas, který český rodič zpravidla tráví se svými ratolestmi zimními radovánkami. Čas, kdy můžeme být jako rodina spolu.

18.3.2024 v 22:47 | Karma článku: 6.60 | Přečteno: 144 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 987 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXVII.

Společenský život je osvědčeným lékem na splíny, byť v aktuálním abstinenčním modulu s omezenou účinností.

14.3.2024 v 20:31 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 225 |

Lucie Vacková

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat, pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

14.3.2024 v 17:21 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 341 | Diskuse

Lenka Prokopová

Máme psa aneb Moje psí omyly

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Pořídili jsme si tedy nejlepšího přítele. Zatím to vypadá, že je to přátelství naoko.

12.3.2024 v 12:11 | Karma článku: 21.46 | Přečteno: 562 | Diskuse
Počet článků 111 Celková karma 14.76 Průměrná čtenost 638

JednoDuše jsem.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...