Bude ze mě rocková bábrle

26. 01. 2015 10:30:00
Stárnu. Pryč jsou ty časy, kdy jsem byla všude nejmladší, nebo jsem alespoň patřila mezi ty mladší. Stále častěji se mi stává, že jsem v kolektivu nejstarší, nebo patřím do skupiny těch starších. A tak tomu bylo i tento sobotní večer. Vyrazili jsme na „večer pod lampami“ s Vypsanou fixou.
To, že člověk stárne, se projevuje mimo jiné také tím, že už nechodí pařit dvakrát za víkend, ba ani jednou za týden. Nám se stane, že nikam nejdeme třeba celé měsíce. To by se mi před 20 lety nestalo! Například tentokrát jsme vyrazili poprvé od letního fesťáčku v Českém Brodě (poznámka pod čarou: Vánoční besídku nepočítám, protože ta se zvrtla a vlastně si ji nepamatuji. :-D). Myslím, že nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že v průměru se nám podaří „zapařit“ maximálně tak čtyřikrát až pětkrát do roka. To je hodně ubohé číslo oproti tomu, co jsem zvládala za mlada. Další nepříjemný projev mého stárnutí je to, že když se ocitnu na takové akci obklopena lidmi, kteří si zatím odžili ubohou půlku toho co já, derou se mi do hlavy smuteční myšlenky. Tak třeba tentokrát. Nejdřív jsem zažívala euforii z toho, že jsme zase po dlouhé době někam vyrazili. Bylo to jako by se mi najednou do žil vlila krev dvacátnice. Připadala jsem si jako na výletě zpět do svého mládí. Celé tělo mi brnělo takovým zvláštním vzrušením. Prostě to miluju vyrazit takhle někam mezi lidi a vnímat tu atmosféru kolem. A tak jsem si to užívala, brněla jsem si a pozorovala šum kolem mě a najednou to přišlo jako blesk z čistého nebe. Mozek mi začal servírovat otázky: „Jak dlouho to ještě potrvá?“ Jak dlouho ještě budu moct chodit na takové akce?“ „Za chvíli už na to budu fakt stará.“ „Co budu dělat?“ „Bude mi to hrozně chybět.“ Naštěstí mě z mého filozofického sebetrýznění vytrhl Mardi a pravé rodeo začalo. ;-) Zdědila jsem to po svém otci tohle rockové šílenství. Pamatuji si, že tahle mince měla dvě strany, jak už to tak u mincí bývá, že? ;-) Jedna strana byla super. Kdo mohl ve svých 16 letech říct, že se shodne při poslechu muziky se svým otcem? Samozřejmě, že taťka neměl tak široký záběr jako já, ale to, co poslouchal, mě rozhodně neuráželo. Druhá strana mince byla ta, že když se taťka dostal do ráže, bylo mu úplně jedno, že je jeho zpěv slyšet v okruhu půl kilometru daleko od našeho domu. To jsem pak mívala velkou chuť ho zapřít. „Kde se vzal ten cizí šílený chlap, co zpívá v naší kuchyni?“ :-D A tuto minci jsem podědila, takže si to asi umíte živě představit. ;-) Jak zazní hudba blízká mému srdci, vypínám svého filozofa a stává se ze mě neřízená střela. Tentokrát to odnesla lampa nade mnou, kterou jsem sestřelila hned při jednom z mých prvních ještě nesmělých výskoků. Celé dvě hodiny jsem se úžasně bavila, nahlas jsem zpívala a pařila jsem jako o život, i když musím sebekriticky přiznat, že jsem začátek přepálila a ke konci už mi značně docházel dech. Na druhou stranu kdo ale mohl tušit, že Mardi bude tak velkorysý a vyslyší několikrát za sebou naše opakované prosby o přídavek. Přidal snad 10 písniček, čímž mě skoro zabil, protože já nemůžu zůstat jen tak stát a poslouchat a to ani tehdy, když už melu z posledního. Je to jako ten kouzelný flašinet z pohádky, na který když se začalo hrát, tak těm co ho uslyšeli, začaly nohy samy tančit a nepřestaly, dokud ten dotyčný „tanečník“ nepadl zcela vyčerpán k zemi. Nicméně jsem přežila, užila jsem si to, a jak jsem byla tak rozjetá, dospěla jsem k závěru, že o tohle se připravit prostě nemůžu! Co by to bylo za život? Myslí se mi prohnaly obrázky všech těch důchodců, jejichž srdce zůstala mladá i v pokročilém věku – Tina Turner, Madona, Petr Janda, Jan Saudek a slíbila jsem si, že svoje rockové srdce nenechám odejít do důchodu! Pak jsem se odebrala k baru, abych toto své rozhodnutí zapila. ;-) Kecáááám! :-D Objednala jsem si vodu, protože jsem po tom svém dvouhodinovém nadlidském výkonu byla totálně vyprahlá. Poslední kapku vody jsem totiž vypotila, ještě než začaly ty přídavky a nutně jsem potřebovala uhasit svoji pouštní žízeň. Alkohol by mě v tomto rozpoložení zabil. U baru mě oslovil nějaký mlaďoch, prý jestli se neznáme a řekl mi „slečno“. Rockerka ve mně v tu chvíli už byla mrtvá a vládu opět převzal odpočatý filozof analytik. Nejdřív mi naběhla myšlenka: „Dělá si ze mě srandu?“ Potom mi tam naskočila obava: „Vypil alkohol s metanolem a určitě přichází o zrak.“ Nakonec mě přece jen zviklal a hlavou mi proběhlo: „Nebo vypadám fakt tak dobře?“ Poslední myšlenku jsem ihned zavrhla. O půl noci po dvouhodinovém výkonu na hranici svých možností zpocená až na zadku určitě vypadám minimálně na svůj věk. :-D S úsměvem jsem mu odpověděla, že jsem si jistá tím, že se určitě neznáme, a tak jsem se vrátila z rockových výšin zpět dolů na zem ke svému milovanému muži, který si mě pak odvedl domů. Na svém rozhodnutí, že budu rockerkou tělem i duší až do posledních svých dnů, však trvám! ;-) Bude ze mě rocková bábrle. Dětičky a vnoučata těšte se. :-D Budete se za mě hrozně stydět!!! <3
Autor: Iva Votočková | pondělí 26.1.2015 10:30 | karma článku: 7.70 | přečteno: 272x

Další články blogera

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma článku: 16.05 | Přečteno: 355 | Diskuse

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 13.35 | Přečteno: 235 | Diskuse

Iva Votočková

Proč se stylizujeme do oběti? Co nám to přináší?

Nikdy se nic neděje jen tak. A ani my lidé nikdy nic neděláme jen tak. Ke všemu máme nějaký důvod, ač je mnohdy skrytý tak dobře, že na něj ani sami nedohlédneme.

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 271 | Diskuse

Iva Votočková

Kolik "facek" potřebuješ ty, abys pochopil/a? ;-)

Dokud věříme, že za mizérii našich životů mohou ti druzí, tak máme jednu velkou jistotu a to, že v podstatě nemáme šanci se z té mizérie dostat. A to neplatí jen pro partnerský život ale pro život obecně.

29.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 14.17 | Přečteno: 427 | Diskuse

Další články z rubriky Miniblogy

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 385 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 178 | Diskuse

Alina Čertilina

Onkologie II

Málokdy se dá jednoznačně určit hranici mezi pacientem který otravuje a bezdůvodně vysává zdravotnický systém a člověkem který má vážné onemocnění v začátečné fáze

30.12.2023 v 17:56 | Karma článku: 5.76 | Přečteno: 131 | Diskuse
Počet článků 111 Celková karma 13.75 Průměrná čtenost 639

JednoDuše jsem.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...