Z deníku Bridget Jonesové

Iva Votočková

Zatoužila jsem po jarním sestřihu a nebe mi seslalo traktor

Když požádáme o pomoc Vesmír, udělá skutečně vše, co je v jeho silách, aby se to povedlo. Pošle i těžkou techniku, když sezná, že je toho zapotřebí. ;-)

16.3.2024 v 9:38 | Karma článku: 15.78 | Přečteno: 342 | Diskuse

Iva Votočková

Pachatelka kdečeho s pochopením pro kdekoho

Zlobit se na někoho nepomáhá. A už vůbec ne zlobit se sám na sebe. Dori, kámoška od Nema, která je mi v mnoha ohledech podobná, říkala, že proti naštvanosti pomáhá plavání. Měl bys plavat. Měl bys plavat. Když nevíš co, tak plav.

16.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 13.90 | Přečteno: 237 | Diskuse

Iva Votočková

Troubení, novodobý symbol "mužnosti" v Čechách

S některými lidmi nemá cenu ztrácet čas aneb jak pravil Jan Werich: „Jestliže se člověk hádá s ...... víc jak půl minuty, hádají se už dva .......“

5.1.2024 v 15:00 | Karma článku: 17.41 | Přečteno: 643 | Diskuse

Iva Votočková

Přijde letos Ježíšek?

Člověk by si myslel, že největší dětskou starostí je, jestli letos přijde Ježíšek, ale tak to často vůbec není. Děti se mnohdy dívají na svět z úplně jiného úhlu než bychom čekali.

15.12.2023 v 18:17 | Karma článku: 13.83 | Přečteno: 221 | Diskuse

Iva Votočková

O nespokojenosti žen a cestě ke spokojenosti

Obecně velmi mnoho lidí si myslí, že prázdnotu v sobě mohou zaplácnout partnerem, ale je to asi častější jev u nás žen, i když zřídkavé to není ani u mužů, že od svých protějšků očekávají, že je udělají spokojenými a šťastnými.

29.11.2023 v 22:26 | Karma článku: 12.19 | Přečteno: 233 | Diskuse

Iva Votočková

Jestli si můžu něco přát

Postavila jsem vodu na čaj. Stromoví venku zní tak tiše. Za okny něžně sněží. Přála bych vám vidět to, co vidím já z okna své kanceláře. Sem tam i nějaká srnka kolem projde. Jsem prostě neskutečná klikařka.

28.11.2023 v 8:05 | Karma článku: 13.84 | Přečteno: 225 | Diskuse

Iva Votočková

Co všechno moje tělo, co už vydrželo

"Nejsem obyčejná holka, jsem obyčejná žena. Zvyklá na to, co mám i nemám, jsem otevřená změnám. Mý oči jsou hladový, já je málokdy sklopím. Život běží a to, co běží, na nás nechá stopy." Ewa Farná z písně Tělo

27.11.2023 v 17:16 | Karma článku: 14.87 | Přečteno: 391 | Diskuse

Iva Votočková

Sněhová ruleta

To je tak, když se někdo rouhá a stěžuje si, že avizovaná sněhová kalamita nedorazila. Tak ty bys chtěla sněhovou kalamitu, holka? Tak tu ji máš, řekl Vesmír, a udělil mi láskyplnou lekci.

25.11.2023 v 19:20 | Karma článku: 12.29 | Přečteno: 251 | Diskuse

Iva Votočková

Žena s uhrančivými vejci

Po nějaké době zase otevírám svůj deníček Bridget Jonesové, s níž toho máme mnoho společného. Můj kamarád z výšky, když se vrátil z kina, poté co shlédl první díl filmu, prohlásil, že na to chodit nemusím, protože je to o mně.

7.10.2023 v 17:40 | Karma článku: 19.21 | Přečteno: 409 | Diskuse

Iva Votočková

Vy nemáte podprsenku, sestřičko!

"Vaše prsa chtějí svobodu, to je jasný." okomentovala 80letá babička s pochopením moje konstatování, že podprsenka je kus oblečení, které na sobě prostě nesnesu, a vystihla to naprosto přesně.

17.8.2023 v 17:30 | Karma článku: 31.01 | Přečteno: 1464 |

Iva Votočková

Místní recidivistka - zlobivá

Mají to se mnou těžký kluci v uniformě. Prostě ženská, no, a ještě k tomu blondýna. Nejčastější věta z jejich úst: "Prosím vás, jeďte." ;-)

12.4.2023 v 16:00 | Karma článku: 21.39 | Přečteno: 965 | Diskuse

Iva Votočková

Jak jsem si nekoupila nové plavky

Stalo se tuto neděli, že jsem se ocitla v nákupním centru, a tak jsem si řekla, když už tady jsem, pořídím si plavky. Za měsíc jedeme na dovolenou, kterou nejspíš strávím v plavkách. Chtělo by to vybrat si nějaký pěkný nový model.

4.4.2023 v 18:00 | Karma článku: 22.02 | Přečteno: 868 | Diskuse

Iva Votočková

Já mám svaly, Ty máš čáry

Ona: "Běž se postavit někam dál ode mě, třeba na druhou stranu sálu. Nemůžu se na Tebe dívat!" Já: "Proč?" Ona: "Mám depresi z Tvých svalů."

16.11.2017 v 14:19 | Karma článku: 14.00 | Přečteno: 791 | Diskuse

Iva Votočková

Z deníku Bridget Jonesové: Sluníčko svítí, vzduch krásně voní a bagry štěbetají

Objevil se u nás nový živočišný druh. Je větší než slon a štěbetá jako hejno ptáků. Obývá vyschlé rybníky a s největší pravděpodobností se živí romantickými dušemi. Tedy tu moji málem sežral. ;-)

23.6.2017 v 10:57 | Karma článku: 13.25 | Přečteno: 399 | Diskuse

Iva Votočková

Z Deníku Bridget Jonesové: Když na dveře zaklepe čtyřicítka ;-)

Začíná se to lámat, jaro života mám za sebou a nastává zřejmě čas, kdy se bude bolest stále více vkrádat do mého života ;-) a nebude jiného východiska než ji přijmout. Tak vítejte radosti druhé půlky mého života. Zvu vás dál. <3

21.6.2017 v 13:50 | Karma článku: 17.38 | Přečteno: 977 | Diskuse

Iva Votočková

Bude ze mě rocková bábrle

Stárnu. Pryč jsou ty časy, kdy jsem byla všude nejmladší, nebo jsem alespoň patřila mezi ty mladší. Stále častěji se mi stává, že jsem v kolektivu nejstarší, nebo patřím do skupiny těch starších. A tak tomu bylo i tento sobotní večer. Vyrazili jsme na „večer pod lampami“ s Vypsanou fixou.

26.1.2015 v 10:30 | Karma článku: 7.70 | Přečteno: 272 | Diskuse
Počet článků 111 Celková karma 14.76 Průměrná čtenost 638

JednoDuše jsem.