Iva Votočková

JednoDuše jsem.
  • Počet článků 113
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 639x

Iva Votočková

Být šťastným popelářem! Co víc si přát? ;-)

Nejde o to mít hodně, ale o to dokázat zahrát skvělou hru s kartami, které jsme dostali. A šťastný popelář ve finále může prožít mnohem spokojenější život než frustrovaný manažer.

14.3.2024 v 17:00 | Karma: 13,78 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Na svatého Martina vylézají duchové z praček

Svatý Martin zřejmě změnil své zaměření. Sníh došel, tak si možná otevřel prádelnu. ;-) Nebo si ho najala svatá Barbora, shání pro ni ponožky, aby měla do čeho zlobivým dětem nadělovat uhlí. ;-)

13.11.2023 v 16:00 | Karma: 14,39 | Přečteno: 298x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Kdo že to volá? Úklid nebo sex?

S chutí uklízet je to stejné jako s chutí na sex. Někdy je a jindy není. Časy, kdy jsem se nutila do sexu, jsou pryč, a vypadá to, že stejně to budu mít i s úklidem. Počkám si na volání. Mám ráda pořádek, takže ono to přijde.

27.10.2023 v 21:10 | Karma: 20,50 | Přečteno: 665x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Nemusíme nic, abychom byli někdo

"Ti lidi tady jsou cringe. Podívej se, co mají na sobě. Upnutý džíny a k tomu krátká strašidelná vestička. Mně je za ně trapně. To se nosilo tak před 15 lety, ne?" komentovala slečna před námi dvě dívky stojící opodál.

25.10.2023 v 18:13 | Karma: 14,19 | Přečteno: 446x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Mimozemšťanka, neviditelní a pes travestita

"Seš mimozemšťan?" řekl někdo ve tmě kousek ode mě. "Ano, to jsem, a jak ty to víš?" odpověděla jsem já.

21.10.2023 v 18:15 | Karma: 17,15 | Přečteno: 330x | Diskuse| Poezie a próza

Iva Votočková

Na bikiny si pořád ještě troufám

Spokojenost je schopnost přijímat věci takové, jaké jsou. Není reakcí na to, co prožíváme, ale vkladem, který do prožívání sami dáváme. Je to náš pohled na svět, na situace, které se nám dějí v životě, a hlavně na sebe samé.

17.10.2023 v 21:06 | Karma: 16,55 | Přečteno: 496x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Okradl jsem postiženého člověka

"Jsem šmejd, tak co ode mě čekáte? Okradl jsem postiženého člověka. Vynadejte mi! Řekněte mi, že jsem hroznej, protože to já jsem!"

9.10.2023 v 22:40 | Karma: 18,64 | Přečteno: 574x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Taky si někdy kladete otázku, proč tu jste?

To jsem takhle včera vpodvečer hodila s Vesmírem řeč na téma poslání, a položila mu otázku, co že to tu mám dělat a proč tu jsem. No, dnes se ukázalo, že hvězdná kariéra mě zřejmě nečeká. Že já se vůbec ptala. ;-)

10.8.2023 v 19:30 | Karma: 16,12 | Přečteno: 292x | Ona

Iva Votočková

Když dva dělají totéž, není to totéž

Spokojenost je o tom užívat si sám sebe ve svých životních rolích. Vybrušovat svůj přístup, abychom mohli mít ze sebe radost. Zdrojem trvalé spokojenosti je sebepřijetí a přijetí všeho tak, jak to je.

6.7.2023 v 13:18 | Karma: 9,64 | Přečteno: 239x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Třeba ze mě ještě bude běhna

Přišlo to jako rázová vlna. Jako by něco totálně zaplavilo moje smysly, a já v tom okamžiku absolutně splynula se vším, co mě obklopovalo. Všechno jako by se slilo do jedné dokonalé symfonie.

5.7.2023 v 15:43 | Karma: 19,23 | Přečteno: 552x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Nechte si své toxické komentáře a hleďte si svého

Chtěla jsem na facebooku sdílet příspěvek, který vybízel lidi k tomu, aby nekomentovali druhé. Cílem tohoto konkrétního příspěvku bylo podpořit ženy v tom smyslu, že ať jsou, jaké jsou (tenké, silné, .....), jsou v pořádku.

2.6.2023 v 22:16 | Karma: 23,19 | Přečteno: 2605x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Nejsofistikovanější program ega: stav bez ega

Jak říká moje duchovní učitelka, nejsofistikovanějším programem ega je "stav bez ega". Jakmile se začneme zabývat myšlenkou "nemít ego", můžeme si být jistí, že to je právě projev ega, které se snaží mít situaci pod kontrolou.

30.5.2023 v 17:00 | Karma: 6,89 | Přečteno: 180x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Neočekávej naplnění svých očekávání

Dokud budeme svoji spokojenost podmiňovat čímkoliv z vnějšku, budeme stále nespokojení, neboť neustále někde budeme vytvářet tlak za účelem dosažení očekávaného výsledku.

29.5.2023 v 16:00 | Karma: 9,56 | Přečteno: 226x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Z deníku mimozemšťanky - olověná koule nadnáší

Nejsem tělem nebo osobou, příběhem ani myšlenkou, jsem vědomím, které si vše uvědomuje, vše vytváří, vše zahrnuje a vše obsahuje.

26.4.2023 v 22:29 | Karma: 10,40 | Přečteno: 241x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Moshpit, svérázný tanec vyznavačů rapu

Doba je nemilosrdná, a když v tom člověk neumí chodit, zbydou mu jen oči pro pláč, v horším případě může být ušlapán.

24.4.2023 v 16:00 | Karma: 9,14 | Přečteno: 264x | Diskuse| Osobní

Iva Votočková

Z deníku mimozemšťanky - o čaji a tulipánech

Sedím tu a kochám se krásou kytice tulipánů než půjdu spát. Čas se tak na chvíli zastavil a já cítím, že teď jednoDuše jsem. To je to obyčejné lidské bytí, ve kterém lze nalézt všechno bohatství světa - spokojenost a štěstí.

19.4.2023 v 0:15 | Karma: 11,20 | Přečteno: 178x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Zrcadlo, zrcadlo, kdo jsem?

Vše, co se tu odehrává, je jen velké divadlo, a my jsme loutky v něm. Pramálo zmůžeme se svým vlastním životem, ale o tom co druzí dělají špatně a jak by měli žít, máme naprosto jasnou představu.

17.4.2023 v 21:55 | Karma: 11,82 | Přečteno: 234x | Diskuse| Společnost

Iva Votočková

Poděkovat za život a nechtít víc

Poslední dny mívá těžké sny. Zpravidla se probouzí unavená, jakoby se vrátila z jiné reality odpočinout si sem, kde je ještě všechno zdánlivě v pořádku. Ale co když sní teď a skutečný život je tam, odkud přichází?

2.4.2023 v 22:16 | Karma: 9,39 | Přečteno: 244x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Země se otřásá duněním nové doby

Nastává nová doba. Zemí otřásá dunění jako za starých časů, když se blížila nepřátelská vojska. Jsme na to připraveni? Měli bychom být. Teď je ten čas.

1.4.2023 v 23:20 | Karma: 10,13 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ona

Iva Votočková

Ráno vstanu a budu už navždy šťastná

Pokud neumíme přijmout a ocenit to, co máme teď, a myslíme si, že něco jiného by pro nás bylo mnohem lepší, neporozuměli jsme životu. Proto požehnejme všemu, co vnímáme jako těžké, neboť cesta za krásným zítřkem vede zrovna tudy.

21.3.2023 v 23:12 | Karma: 11,36 | Přečteno: 223x | Diskuse| Ona